Avatar billede Linnseth Novice
22. juli 2016 - 20:07 Der er 1 løsning

Hjælp til installering af mac os på windows hdd

Hej alle sammen

Jeg har følgende problem jeg ikke kan løse.

Jeg har en ældre macbook pro, hvor jeg har kørt med kun windows installeret på det i noget tid. Nu vil jeg så gerne bare have os x på den igen. Jeg står bare med det problem jeg ikke kan få den til at starte fra min os x cd som fulde med pcen. Hvad kan jeg gøre ved dette? Jeg kan kun starte fra min windows cd. Ved ikke om man skal gøre noget helt bestemt for at få den til at starte fra os x cden.

Nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig asap??? :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juli 2016 - 21:12 #1
Hej igen.

  Det giver ikke mening at køre videre i to tråde, så må jeg foreslå at du lukker denne, så fortsætter vi den bare i den anden tråd.

De bedste hilsner