Avatar billede Susan Petersen Praktikant
23. juli 2016 - 00:15 Der er 1 kommentar

lampe lyser orange

hej
vil bare spørge om lampen på min acer pc skal lyse orange,men ikke den plejer at lyse,hvis den ikke skal hvad er der så jeg selv evt kan gøre.
på forhånd tak for hjælpen
susan
ps det der lyser har et tegn der ligner wii fii.
23. juli 2016 - 01:25 #1
Hej Susan,

Jeg går ud fra at du har en bærbar og at den er koblet på internettet uden kabel fra den og altså via WIFI/trådløst. I så fald lyser lampen korrekt hvis du samtidig kan konstatere at du kan surfe på internettet.

Fungerer internettet ikke er der en tast på tastaturet hvor man kan slå WIFI til og fra. Prøv som udgangspunkt FN-tasten + F3. Ellers led efter en tast som har et af de viste ikoner som er i Acer's egen vejledning her:
http://acer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1304/~/enable-or-disable-wireless-networking

Jeg håber det var hjælp nok, ellers spørger du selvfølgelig bare igen :-)

Mvh. Maya