Avatar billede cbedb Mester
23. juli 2016 - 09:00 Der er 3 kommentarer

fejl 0x8de00005

er der nogen der har en løsning på dette opståede problem

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Live (m.groennegaard).

Serverfejl: 0x8DE00005
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x8DE00005
23. juli 2016 - 10:28 #1
Det virker til at problemet kan være opstået fordi Microsoft har lavet ændringer på serveren.

Jeg ville prøvet at fjerne kontoen fra Windows Live Mail og så tilføje den igen.

Evt. kan du også prøve at opdatere din Windows Live Mail, hvis den ikke er nyeste version.

Hvis du bruger windows 8-10 kan du også prøve at bruge Windows Mail i stedet.
Avatar billede cbedb Mester
24. juli 2016 - 12:24 #2
Tak så vil jeg ikke kæmpe mere med det.
24. juli 2016 - 13:06 #3
Problemet løser like sig selv. Du bliver nødt til at gøre noget .