23. juli 2016 - 18:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg ville Gerne skifte til Nat2

Jeg er prøvet alt med at skifte mit nat til 2 men det viker ikke...

På Ps4
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. juli 2016 - 21:57 #1
Du kan ikke skifte NAT-type som sådan - det er mere en indikation af hvordan du præsenterer dig mod internet.

Det er ofte fordi din internetudbyder kører cgNAT mod sine kunder for at spare på IP-adresserne. Det kan du komme ud over ved at bestille fast IP#.

Har du allerede fast IP#, må vi have lidt mere info. Så kan der f.eks. prøves med enabling af uPNP på din router (så kan PS4'eren selv åbne de porte, den har brug for).
23. juli 2016 - 22:26 #2
jeg skal nok se på det tak for det :D