Avatar billede ErikHg Ekspert
23. juli 2016 - 21:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Registreringskode afvises i downloadet program

Jeg har programmet DVDClone6 fra firmaet AvioSoft installeret på min pc med Windows 7.
Programmet har jeg købt, men det ligger ikke på en CD/DVD-ROM men kan kun downloades, og for at kunne anvende det er registrering nødvendig, efter tre gange. Så langt så godt, men nu er det at problemet viser sig - Jeg taster mit brugernavn ind, derefter min e-mail adresse, og til sidst registreringskode. Derefter klikker jeg på "Registrér" men får så den kedelige besked, at programmet er installeret på flere computere. Dette er bare ikke tilfældet. Jeg har lige skiftet HDD´en I min pc, men inden den gamle HDD blev fjernet, slettede jeg netop de installerede programmer fra denne. Har nogen her på forummet været ude for lignende, og i givet fald, er der noget at gøre, altså udover at købe programmet igen? Det sidst vil jeg naturligvis helst undgå.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. juli 2016 - 21:44 #1
Kontakt AvioSoft via deres support og forklar det som det er, at der er skiftet HDD i din PC og CloneDVD ikke ser ud til at have frigivet licensen til genbrug.
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. juli 2016 - 21:56 #2
Jeg har skrevet til deres support, men der er ikke kommet noget svar :-(

Jeg vil prøve at skrive igen, men jeg har desværre en mistanke om at det ikke har deres store interesse.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. juli 2016 - 22:07 #3
Det ville undre mig - dårlig kundeservice betyder jo ret hurtigt at kunder fravælger at købe produktet.
Husk på at det jo er weekend lige nu...
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. juli 2016 - 22:55 #4
Det var i onsdags jeg skrev en mail til firmaet. Men jeg vil lade weekenden falde ud til deres fordel.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. juli 2016 - 19:10 #5
Nu er det blevet tirsdag, og ingen mail er tikket ind fra AvioSoft.
Et eventuelt svar er ikke havnet i f.eks. spammappen, det har jeg tjekket.
Det er lidt surt når man køber noget, men så lige pludselig ikke kan bruge det.
De tror nok at jeg er ude på at snyde dem.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. juli 2016 - 20:39 #6
Prøv at rykke dem for svar (inkl. gentagelse af teksten i din første mail) og send til både info@aviosoft.com og support@aviosoft.com

Er der så stadig ingen respons, er der ikke andet at gøre end ringe til dem på 952-646-5558
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. juli 2016 - 21:22 #7
Jeg har rykket dem, ved at skrive til support@aviosoft.com, men nu vil jeg også prøve den anden mail-adresse, som jeg ikke kendt i forvejen.
Telefonnummeret har jeg slået op, og det siger Malaga. Da de glemte at lære mig spansk i Folkeskolen, tror jeg det vil være svært at gøre sig forståelig ;-)
De taler måske og engelsk, men det er jeg heller ikke ligefrem nogen mester i.
Jeg takker under alle omstændigheder for hjælpen, og skriver igen, når/hvis der sker noget i sagen.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. juli 2016 - 10:40 #8
I dag (28/7) har jeg modtaget svar fra AvioSoft vedr. problemerne med den afviste registreringskode. Jeg modtog en mail derfra, med et link til nulstilling af koden.
Først nulstillede jeg koden, derefter afinstallerede jeg programmet, lavede et gendannelsespunkt, og geninstallerede programmet. Udfyldte felterne "Brugernavn" "e-ailadresse" og til sidste registreringskoden.
Nu blev koden accepteret, og alt fungerer som det skal.

Takker for hjælpen.