Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2016 - 22:33 Der er 4 kommentarer

Kan ikke åbne/opdatere/slette/geninstallere app

Jeg har en app (Pages) på min IPad som jeg ikke kan åbne/slette/geninstallere/opdatere.
Den står bare i en tilstand, som hedder 'venter'

Jeg har prøvet at slukke og tænde IPad'en, men det har ikke hjulpet

Nogen der kan hjælpe?

Kasper
Avatar billede cht22 Professor
23. juli 2016 - 22:48 #1
Evt. nulstille til fabriksindstillinger hvis det ikke gør noget at alt på Ipad'en bliver slettet.
Avatar billede am2oft Praktikant
24. juli 2016 - 17:30 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2016 - 20:37 #3
@cht22: Håbede at det ikke blev nødvendigt, men det kan tyde på at det ender der :-)
@am2oft: Har prøvet de ting der står i artiklen - Uden Held :-(
Avatar billede Archie772 Praktikant
24. januar 2019 - 07:08 #4