Avatar billede Tekniker Novice
24. juli 2016 - 23:00 Der er 1 kommentar

initialisering af interaktiv logon proces mislykkedes

Hej kære eksperter,

Efter som bærbare automatisk gå på standby mode efter 5/10 minutters tid.
Eller at man trykker én gang på tænd/sluk knap.

Min bærbare viser ikke billede, når jeg starter den igen.
Den viser bare sort skærm.
Efter jeg piller batteriet ud, sætter det i igen og tænder computeren. Får jeg denne fejl "initialisering af interaktiv logon proces mislykkedes"
Det eneste man kan trykke er "OK" og dernæst viser den kun musen, resten af skærmen er sort.

Er der en løsning på dette ?
24. juli 2016 - 23:07 #1
Hej,

Microsoft har tilsyneladene en løsning, men det lyder ikke rigtig til at du har så meget adgang til din computer at du kan gøre det, eller hvad?

https://support.microsoft.com/en-us/kb/2615701

Mvh. Maya