Avatar billede Butterfly Ekspert
27. juli 2016 - 11:31 Der er 1 kommentar

Kopier bestemt antal rækker

Hej
Hvordan kan jeg tage en kopi af 23 rækker, hvis der er tekst i rækken. Ellers skal jeg kun have kopi af det antal rækker der er tekst i. Det må gerne være noget VBA.
Lige nu har jeg noget kode der ser sådan ud

    Range("A4:E4").Select
    Range(Selection, Selection.End(xlDown)).Select
    Selection.Copy

Men det tager alle rækker med tekst. Jeg har brug for at dele det op i stykker af 23 linjer
Avatar billede kim1a Ekspert
27. juli 2016 - 11:56 #1
Udskift din anden range sætning med denne:
Range(selection, selection.offset(23,0)).select

Udfordringen er så at skifte den hvis du efter de række 4 til 27 skal have række 28 til 51.