Avatar billede falkevej Juniormester
27. juli 2016 - 18:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

pop up sider.

Hjælp søges. Når jeg åbner hjemmesider i internet eksplorer åbner der sig andre sider i baggrunden.
Tillige kommer der i bunden af siden følgende tekst: Det er kun sikkert indhold der vises. Der er så mulighed for at trykke på - vis alt indhold- eller blot lukke den ned.
Er der noget Norton ikke har set.
Kører win 10

Håber det er til at forstå.
27. juli 2016 - 19:05 #1
Hvad er det for nogle sider den åbner i baggrunden?
Avatar billede falkevej Juniormester
27. juli 2016 - 19:16 #2
Det er bl.a. bet635 og den danske metode
27. juli 2016 - 19:19 #3
Ja, det er noget skidt. Skynd dig at downloade Malwarebytes Anti-malware for at få ryddet op:
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/

Den har jeg købt som pro og den har ledt mig igennem mange spændende ting :-)
27. juli 2016 - 19:21 #4
Umiddelbart ville jeg selvfølgelig holde om med at brug IE og Google Chrome i stedet eller Edge. Men du har sikkert dine grunde til det.
Avatar billede falkevej Juniormester
27. juli 2016 - 19:48 #5
Tror jeg begynder at bruge chrom.IE er jo bare en gammel vane.
27. juli 2016 - 19:51 #6
Nå ok :-) Tænker nu alligevel det er en god idé at få lavet en eller anden ekstra rensning, hvis nu en sårbar IE har været årsag til at der er sneget sig noget ind i resten af systemet.