Avatar billede Fjotte Seniormester
28. juli 2016 - 12:27 Der er 7 kommentarer

skærmkort

Hej jeg håber i kan hjælpe mig, jeg har prøvet at opdater min computer med nye driver, jeg har brugt Driver Boost 3 ? og når jeg kommer til mit skærmkort (AMD Radeon HD 8600M series) og (AMD Radeon HD 8400/R3 Series), er det normalt men har 2 skærmkort ?, eller enheder til lyd video og spil (AMD High Definition Audio Device) går min computer i sort den lukker ned og stå bare stille kan kun kun tvinge den til at lukke og starte op i fejlsikret tilstand og det samme sker når jeg går ind på AMD hjemmeside og søger efter en driver (
Download AMD Drivers & Software for Radeon, FirePro, APU, desktops and laptops )

Jeg kører win 10 min processer er AMD A6-5200 APU with Radeon(TM)HD Graphics 2.00GHz
64 bit
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2016 - 12:38 #1
Det er ikke normalt med 2 skærmkort, men om der er nogen fordel ved jeg ikke.
Måske er der opstået en konflikt, så jeg foreslår, at du piller et af kortene ud på skift.
Avatar billede poko1 Ekspert
28. juli 2016 - 12:49 #2
Den AMD Radeon HD 8600M er det ikke en bundkort grafik ting `??? Så ville jeg i Bios slå det fra
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2016 - 13:04 #3
driverboost er malware/virus.
du installerer den driver som "ukendt" har puttet i pakken, nu har du fået den kode installeret han ønsker. dum fejl

istedet skal du installere den originale driver fra producentens hjemmeside.

jeg ved med sikkerhed at driverboost lægger malware ind, det har jeg set flere gange hos uvidende venner som jeg hjalp med deres ødelagte computer

installer altid kun originale drivere fra producentens hjemmeside!
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2016 - 13:40 #4
#3 Jeg har driver booster 3 pro. Hvorfra ved du at den lægger malware ind?
Jeg har både superantispyware pro og Malwarebyte pro, og ingen af dem har opdaget noget, når jeg har opdateret drivere med Driver booster.
Avatar billede Fjotte Seniormester
29. juli 2016 - 08:53 #5
Hej tak for hjælpen det hjalp ikke. vedr Driver Boost 3 har jeg hentet inde på computerworld hjemmeside da jeg får mail fra dem af hver dag. jeg bruger avast antivirus, jeg har prøvet at deaktiver  AMD Radeon HD 8600M uden at det hjalp

:-(
tak
Avatar billede poko1 Ekspert
29. juli 2016 - 11:46 #6
Hvis du har de aktiveret HD8600m i Enhedshåndteringen så er det ikke det rigtige sted Bundkorts Grafik skl frakobles i Bios!
Avatar billede Fjotte Seniormester
29. juli 2016 - 14:39 #7
ok ser om jeg kan finde ud af det tak jeg slog det bare fra i enhedshåndtering