Avatar billede janknudsen Praktikant
28. juli 2016 - 18:57 Der er 3 kommentarer

Hjælp til mobilabonnement

hej.
er meget grøn herinde så beklager hvis jeg skriver i forkert forum.

jeg er idag blevet tilbudt følgende af en telefonsælger:
40 timers tale, 40gigabite data, fri sms, og fri mms til 119 kr om måneden.. det lyder fristende - de kørte over telenor og telias netværk..

nu har jeg så set på plenti hvor man vidst kan få fri alt til samme pris men han sagde at man betalte 10 kr i betalingsgebyr, hvilket jeg syntes er helt ud i torvene når han sidder derinde på tv-skærmen og siger fri alt til 119 kr også kørte de vidst også på 3's netværk som er noget skidt herude..

vi betaler jo 139 kr idag for 10timer så tilbuddet er jo ok - men kender i noget til ccb? han fortalte det var unikt og ikke kunne købes på hjemmesiden og vi vil gerne vide om der er noget at tage højder for til når han ringer til os igen i weekenden..
vi har ikke lige den søn i familien som er skarp på alt det der som andre har, og derfor søger jeg kvalificeret hjælp til hvilke forbehold jeg skal tage når han ringer igen. da det jo er en telefonsælger er jeg lidt ekstra påpasselig - hvad er jeres erfaringer? er i blevet snydt?
håber folk vil hjælpe os
mvh jan
28. juli 2016 - 19:07 #1
Mit problem med de der abonnementer er, at der ingen sammenhæng er imellem pris og produkt længere. Jeg ville mene at de flestes behov kan sælges til under 100,- og rigtig mange blot 50,- Pengende derudover vil jeg mene er spildte for mange.

Hvor mange snakker lige telefon mindste en time om dagen. Ser en film om dagen via internet på mobilen. Det er det man storsælger med i det abonnement du har fået. Jeg gætter på at sælger udemærket er klar over at hans ofre er nemme at få til at falde for de store tal.

Kig på jeres telefonregning eller telefon og se hvor stort jeres behov reelt er for taletid og data. Det er den eneste vej frem til at finde det rigtige abonnement.
Avatar billede keysersoze Guru
29. juli 2016 - 09:39 #2
Har selv CBB efter at de har overtaget BiBob og jeg er fint tilfreds - i bund og grund er der ikke den store forskel på de mange forskellige selskaber (omend der selvfølgelig altid vil være nogen med dårlige erfaringer) andet end netværk (og her har jeg oplevet for mange sorte huller med 3 til at jeg kan leve med det) og du skal ikke forvente flere overraskelser hos CBB i forhold til alle de andre, men du skal selvfølgelig kigge på hvad abonnementet indeholder i forhold til hvad du bruger af timer, data, udlandstelefoni osv.
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2016 - 11:21 #3
spam