Avatar billede danni2501 Mester
28. juli 2016 - 20:38 Der er 2 kommentarer

Stofa WEB TV med VPN

Hej alle

Er her nogen herinde der kan få Stofa WEB TV Appen (android) til at virke med en dansk IP adresse dannet med en VPN forbindelse?

Jeg har nu prøvet både VPN-Byen og ExpressVPN, og ingen af dem virker med Stofa. Men jeg kan sagtens få TV2Play (ikke egen producerede programmer) og DR Live på DR TV Appen.

Hvis jeg slår VPN fra og bruger WIFI eller 4G data, så virker det perfekt.
28. maj 2019 - 21:42 #1
Fik du løst problemet?
Jeg står lidt is samme, men Stofa siger at det bør virke.
Avatar billede danni2501 Mester
28. maj 2019 - 22:13 #2
Efter de nye regler hvor det skal være frit i EU har vi ikke haft problemer.
Er du uden for EU?