Avatar billede avenue Praktikant
29. juli 2016 - 12:03 Der er 3 kommentarer

Kan ikke afsende mails - You are sending to many mails to fast!

Hej CW.

Jeg er ved at være godt sur i skralden over, at jeg ikke kan sende mail - nogen gange kan jeg godt sende til mig selv.

Jeg får følgende beskrivelse:
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    d
      Sendt:29-07-2016 11:58

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      'brandholt@sol.dk' den 29-07-2016 11:58
            554 5.7.1 <END-OF-MESSAGE>: End-of-data rejected: You are sending to many mails to fast!
........................................

Jeg har forsøgt at ændre password på sol.dk hjemmeside (hvor jeg har min mail) samt i outlook på min computer - hvilket ikke rigtig har hjulpet. Jeg har problemer både på min mobil og computer.

Jeg har kørt Malwarebytes uden brugbar resultat.

Nogen, som kan hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. juli 2016 - 12:48 #1
Søndag den 10. juli kl. 15.29

En af vores servere gik ned tidligere i dag, men SOL.dk virker nu igen. Dog kan man i visse perioder opleve at få 503 fejl, da vores tilbageværende servere kan blive overbelastede, når mange brugere er på SOL.dk på samme tid. Vi arbejder på at tilføje nye servere så hurtigt som muligt, så denne fejl ikke vil opstå.

Vi takker for tålmodigheden.

http://support.sol.dk/hc/da
top højre er 'send en anmodning' det er kontaktformular til deres support.
Avatar billede avenue Praktikant
29. juli 2016 - 14:14 #2
Det har dog været et problem det sidste år!

Jeg læste et sted at den fejl jeg får kan forekomme, idet min e-mial spammer andre e-mails med for mange mails, hvorefter den lukker ned for alt afsendelse - det er derfor jeg har ændre password.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. juli 2016 - 15:59 #3
så er det måske virus på serveren - det skal sol.dk se på.