Avatar billede Marling Juniormester
29. juli 2016 - 12:12 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Min computer er en lenovo 1500 ThinkPad 32 bit vil ikke starte op til Windows 10

Min Computer som er en lenovo 1500 ThinkPad 32 bit vil lige pludselig ikke starte op til Windows 10 når jeg tænder for den.
Jeg får et billede hvor der står - ThinkPad -  og en undertekst - To interrupt normal startup, press the blue Think Vantage button.
Jeg har prøvet at trykke på denne blå tast, men der sker intet.
Jeg har også prøvet at fjerne batteriet og strømmen fra computeren og holdt tænd/sluk knappen ned i 15 - 20 sekunder og derefter isætte batteri igen samt tilslutte strømkablet, - dette løste heller ikke mit problem.

Håber meget at I kan hjælpe mig med at løse problemet.
Mange hilsner
Marling Bjerg
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2016 - 12:34 #1
Hvis du har usb eksterne medier i den prøv at afmontere dem.
Prøv at tjekke din pc som der vises her:
https://www.youtube.com/watch?v=PyUS4RVqaKg
Beklager den er på spansk, men som jeg ser det er der bukkede stik i usb porten, så prøv at tjekke det også.
Brugte denne søgning:
https://www.google.dk/search?q=+To+interrupt+normal+startup,+press+the+blue+Think+Vantage+button.&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=aS-bV7LUGomNsgHzhZTYDA
Avatar billede Marling Juniormester
29. juli 2016 - 14:01 #2
Tusind tak for hjælpen 220661 Forsker, - ja det var et bøjet usb stik der var skyld i problemet, - efter jeg rettede dette virker min computer igen...
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2016 - 17:40 #3
Super fint :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2016 - 17:43 #4
"Forsker" er bare en titel man får når man har hjulpet en del gange ligesom du er titeleret "Novice". Du kan se inde på din profil hvordan man stiger til de forskellige niveauer.
Eksperten er jo for et par måneder siden blevet fornyet, og point system ændret. Så det skal vi alle lige vænne os til :-)