Avatar billede clausito Seniormester
30. juli 2016 - 15:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Iphones, ipad, apple id blandes sammen

Konen og jeg har fået nye mobiler, Iphone6. Ser ud til vores telefoner er synkroniseret og det er mit apple id der også bruges på fruens. Og nu er hendes ipad også rodet ind

Jeg har en alm kontakt til nettet. Konen bruger denne men også en arbejdstelefon med 4G net

Logger jeg på "mit" net dukker konen 4g også op

Jeg har nulstillet min telefon, men det hjalp ikke

Inden skilsmisse - har I et forslag
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2016 - 15:55 #1
1) hver sin id - i kan så dele fx musik og kalender (dvs have en familie-kalender - og så sin egen til fx arbejde)
2) på konens iphone slå deling af netværk fra (ipad vil så ikke kunne bruges udenfor alm wifi hvis den ikke har eget sim-kort)

når I er apple-skilt, så kan I hver for sig rydde op på på iDimser.
Avatar billede Casper M Juniormester
10. august 2016 - 15:34 #2
Deaktiver iCloud og iMessage på begge enheder, og du skulle være udenom problemet
Avatar billede clausito Seniormester
06. september 2016 - 14:18 #3
Brugte Casper M løsning

Point til Caper?
Avatar billede Casper M Juniormester
06. september 2016 - 14:36 #4
Ja, Tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2016 - 14:38 #5
http://www.computerworld.dk/eksperten/det-nye-eksperten
Så det er bare at markere et indlæg.