Avatar billede bjarnefilm Juniormester
31. juli 2016 - 16:04 Der er 1 løsning

Vil gerne resize form

Jeg har et c# program med en hovedform. Dvs den form som alle knapper og tekst er på. Så har jeg købt en ny skærm, og nogle af knapperne kan ikke ses på den nye skærm. OK, tænker jeg, så flytter jeg bare knapperne. Men knapperne er uden for formen. Så vil jeg resize formen, så den bliver større. Men det kan jeg ikke . Y er 1092 og den kan ikke blive større. Den kan godt blive mindre. Jeg kan ændre den til fx 800. Jeg kan også højreklikke på 'size', vælge 'reset' og så bliver hele formen 300 gange 300. Hvis jeg under size skriver '2000;2000' laver c# det om til '1932; 1092'. Hvordan kan jeg gøre min form større i y retning?
Avatar billede bjarnefilm Juniormester
31. juli 2016 - 23:46 #1
På en eller anden måder er formens max størrelse sat til 1932 i bredden og 1092 i højden. Det er bare med at finde ud af at få det lavet om.