Avatar billede Slettet bruger
03. august 2016 - 14:04 Der er 1 løsning

my cloud kan ikke fiine min nas server

hej jeg har en wd cloud server og når jeg går ind på min my cloud app via ipad  iphone så kan den ikke ses heller ikke via http://files.mycloud.com

men når jeg er på det lokale netværk kan jeg godt men ikke ude for skal lige sige at vi har to router en D-link DIR-842 og en sagemcom modem/router

jeg har prøvet at port 443 og 80 men hjælper ikke hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2016 - 13:53 #1
dur ikke rest  sagemcom og d-link