Avatar billede Uvanga Ekspert
07. august 2016 - 21:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WiFi signal svinger når der måles med Analyzer

Jeg har installeret WiFi Analyzer på min Samsung S4. Det virker rigtig godt, og giver mange gode oplysninger. Når jeg ser på kurver over de forskellige SSID, svinger styrken hele tiden. Det kan svinge -10dBm og mere. Hvad skyldes denne "livlighed" Min primære adgang er det kraftigste signal, så det fungerer udmærket, men kurven svinger som nævnt en del. De svageste signaler forsvinder helt, for så at poppe op igen.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 07:12 #1
wifi master pinger ud, ligesom en ubåd der pinger. der er ikke et konstant signal (en mur), der er blips.
Avatar billede Uvanga Ekspert
08. august 2016 - 09:31 #2
#1 Ok, tak for svaret.