Avatar billede trinehove91 Praktikant
08. august 2016 - 15:53 Der er 1 kommentar

download video fra youtube med undertekster

Hejsa!
Er der nogle der kan hjælpe mig med at beskrive(på begynderniveau) hvordan jeg nemmest kan downloade en video fra youtube med undertekster?
Jeg har siddet og lavet undertekster på en video derinde, men nu ved jeg ikke hvordan jeg henter den ned i filformat. Når jeg forsøger følger underteksterne ikke med.

Nogle der kan hjælpe?

Mvh Trine
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. august 2016 - 20:55 #1
Måske du kan noget ala: http://downsub.com/ og hente videoen og samle dem bagefter igen ?