Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
08. august 2016 - 16:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Advarsel Script svarer ikke

Jeg har Linux Mint 18 MATE Sarah ...

Og problemet var det samme med Linux Mint 17.3 MATE Rosa ...

Der kommer en advarsel :
På Facebook

"Advarsel Script svarer ikke"
Et script på denne side er muligvis optaget eller er stoppet med at svare. Du kan stoppe scriptet nu, åbne scriptet i en debugger eller lade scriptet fortsætte.

Script: https://www.facebook.com/rsrc.?/da_DK/QMh25hQrmr6.js?_nc_cb=1:15

Debug Script
Stop Script
Fortsæt

Kryds : Spørg mig ikke igen.

Jeg aner ikke hvad der er ...!

Hvad kan det være ?

Jeg har lige installeret systemet ....

Men har fået samme meddelelse, tidligere ...

Både med Linux Mint 17.3 MATE og nu, igen, Linux Mint 18 MATE.

Hvad skal jeg gøre ?

Aner ikke omm man skal "Debug" eller "Stop script" - Så jeg plejer at Fortsætte.

Men så kommer det jo igen
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 19:55 #1
stop script er en delt Dynamic-Link Library-fil (DLL). Fejl
Jeg har flere gange fået den i Firefox. Jeg har bare stoppet den uden problemer.
Når man søger på nettet er der forskellige forslag, også at man skal købe et bestemt program, som påstås af løse problemet, fordi man endelig ikke må stoppe scripted.
Jeg stoler ikke på den slags programmer, før jeg har set andre brugere sige god for det..
https://support.mozilla.org/en-US/kb/warning-unresponsive-script
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2016 - 21:24 #2
I Firefox kunne man også installere et program der hedder NoScript. Gad vide om det vil kunne løse lige det problem?
Ved ikke om det virker i Linux, som jeg også mener at Firefox er en del af?
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 21:44 #3
#2 Jeg prøvede at installere Noscripts, og så gik der koks i Firefox. Slettede det igen i tilføjelser og genstartede Firefox og nu kører det normalt igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2016 - 21:52 #4
#3 Ok. Er det på Windows platform du installerede den? Win 8.1?
Mener jeg har kørt med den på et tidspunkt sammen med Adblock samtidigt uden den koksede. Men det er måske helt tilbage til da jeg kørte XP.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 22:03 #5
Ja det er 8.1 og Noscript er måske ikke længere kompatibel med de nyere windows?
På downloads siden står:
Dette værktøj, vinder af "2006 PC World World Class Award"
Så det kan jo godt have været et udmærket program for 10 år siden:-)
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 22:04 #6
Rettelse: De nye Firefox.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. august 2016 - 07:19 #7
Tak for jeres svar.

Jeg har prøvet at installere No Script ...
Fik det anbefalet i Linux Mint Forum.

Det vil sige, en person sagde, at hvis jeg havde det installeret, så skulle jeg fjerne det.
En anden sagde så det modsatte. At jeg skulle installere No Script.

Men FB vil SLET ikke virke.
Og siger at det "kræver en script for at fungere".

I Linus Mint forum ville de gerne se en "screen shot". Men det har jeg ikke lige.
Og mine meddelelser er på dansk.
Og i det forum er kommunikationen på engelsk.
Så de kan, formegentligt ikke bruge det til noget, selv om jeg sendte det.

Det er da FINT, at andre også har oplevet det. Valby1 !
Troede snart, at jeg var den ENESTE ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. august 2016 - 07:28 #8
Jeg har lige prøvet at ændre i about:config - Vil se, om det virker ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. august 2016 - 13:56 #9
Tror det virker ! Tak valby1 !
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2016 - 14:05 #10
Ok det lyder godt:-)