Avatar billede johs. Juniormester
08. august 2016 - 20:33 Der er 9 kommentarer

Fra Picasa til Google Drev/Fotos

Hej. Desværre et dårligt bytte. Men jeg må vel lære det.
Men lidt vejledning påkrævet. - Først med at samle billederne i mapper og lægge dem ind efter dato. Dernæst at kunne behandle dem, lys og skygge, klarhed o.s.v. og ikke mindst tekst på eller under billederne. Samt kunne flytte rundt med dem. - Det må kunne beskrives kort og koncist.

Et andet spørgsmål tl Eksperten:
Slim Cleaner Plus  --- Simple Driver updater. Er det programmer, man kan stole på??  De popper op ustandseligt på en meget pågående måde. Holder de alt det, de lover? Håber på svar. Johs.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. august 2016 - 20:43 #1
Den første del gætter jeg på bliver en længere svada - desværre ikke tilstrækkeligt beskrevet til at jeg kan hjælpe dig.

Omkring programmer til at "opdatere" drivers: Rør dem ikke med en kæp på flere meter! De laver generelt flere ulykker end gavn.
Avatar billede store-morten Ekspert
08. august 2016 - 20:46 #2
Googel: SlimCleaner Plus:
SlimCleaner Plus is a free program that promices to improve your PC performance. It is, however, classified as PUP (potentially unwanted program)
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 20:53 #3
#1 Hvad bygger du din opfattelse af "opdatere drivers" på?
Jeg har har Driver booster pro i lang tid, og den har hentet mange drivers, men jeg har aldrig oplevet nogen problemer.. Og jeg har flere gange, her på Eksperten set Slim drivers blive anbefalet.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. august 2016 - 21:31 #4
#3 Jeg bygger min "opfattelse" på rundt regnet 25 års erfaring med diverse velmenende producenters forsøg på at levere drivere bedre og hurtigere end hardwareproducenter og Microsoft - inklusive Slim Drivers.

Men ellers vil jeg da bare opfordre til at du gør dine egne erfaringer..... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 21:52 #5
#4  Med al respekt for de 25 års erfaring, så er det vel kun de nyeste erfaringer som
man kan bedømme de nye programmer på, og min erfaring med Driver booster pro 3 er positive. Men du har da sikkert ret i, at det er bedst at hente driverne hos producenterne. Men det har den ulempe, at jeg og sikkert mange andre, glemmer at opdatere:-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. august 2016 - 21:57 #6
Enig så langt, at nye programmer ikke bør lastes for fortidens brølere, men jeg ser bare sammen mønster ved brugen af f.eks. Slim Drivers o.l.
Hvis Driver Booster holder sig til kun at tilbyde producentens egne (officielt nyeste) drivers, så hatten af for det...
Avatar billede store-morten Ekspert
08. august 2016 - 22:19 #7
Er Slim Cleaner Plus og Slim Drivers det samme?
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2016 - 22:27 #8
Avatar billede johs. Juniormester
09. august 2016 - 16:01 #9
Hej. Tak for svarene. Da jeg har dårlige erfaringer med tidligere programmer, nærer jeg efterhånden en vis mistillid til programmer, der af sig selv popper op i tide og utide. Og fortæller at der er alt muligt i vejen med min computer og at den snart "går ned"
Med hensyn til det første spørgsmål vil jeg da være taknemlig for en henvisning til, hvor jeg kan få konkrete svar. Google har masser af svar, man ikke kan bruge til noget. M.v.h. Johs.