Avatar billede JFacc Novice
09. august 2016 - 10:38 Der er 1 løsning

Outlook vil ikke modtage mails

Jeg har lige oprettet to nye mailadresser som skal fungere sammen med min standard (alle gmail) POP3. Min standardmail fungere, altså modtager og sender upåklageligt.
Nu har jeg sat de nye to op med alle informationer, men outlook vil ikke modtage (gerne sende) mails. Får besked om at logonoplysningerne ikke er korrekte. Jeg har prøvet flere gange at slette konti og oprette nye igen uden held. jeg har også ændret kodeord på gmail og efterfølgende på outlook - også uden resultat. Nogle som kender problemet og kan hjælpe mig videre?
Avatar billede JFacc Novice
10. august 2016 - 10:49 #1
Har fået løst problemet. Da outlook express er en usikker app, skal gmail indstilles til at acceptere usikre apps.