Avatar billede friudsigt Novice
10. august 2016 - 08:40 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Kan ikke logge på youtube fra min mac

Jeg oplever, at jeg lige pludselig ikke kan tilgå min youtube konto fra min mac.

Jeg får en fejlmeddelse der fortæller mig, at det kan være fordi siden er omdirigeret fra en anden side, som er omdirigeret fra en anden side, som linker til den originale side. Det sker når jeg gentagne gange trykker på log in på forsiden af youtube.
Jeg kommer heller ikke ind via link fra min google konto.

Hvem pokker har skabt denne omdirigering og hvordan dirigerer jeg den væk?

Jeg kan godt tilgå min youtube kanal på en anden pc, faktisk på to andre pc´er.
Jeg kan sende et skærmbillede af fejlmeddelelsen og den lange sætning der står i bunden af youtube forsiden, når jeg holder curseren over log in.

Håber der er et klogt hovedet der kan hjælpe mig. :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. august 2016 - 14:18 #1
hent en anden browser, og prøv via den. Hvis den er ok, så er det noget gums i safari (cache skal tømmes, og evt nyere udvidelser skal afinstalleres)
Avatar billede friudsigt Novice
11. august 2016 - 21:54 #2
Tak claes57.

Jeg vil forsøge at tømme cache. Det med de nyere udvidelser kender jeg ikke så meget til.
Avatar billede friudsigt Novice
12. august 2016 - 11:59 #3
Det virkede at tømme cache eller rydde historien på mac. Takker. :-)