Avatar billede FrkSmilla Praktikant
11. august 2016 - 20:46 Der er 6 kommentarer

Hjælp min kæreste overvåger mig

Håber nogen herinde kan hjælpe.. Jeg er på vej ud af et forhold, da vi slet ikke er enige om hvad man må og ikke må,, Han overvåger min telefon, jeg aner ikke hvordan, men har flere eksempler på at han har gengivet noget jeg har snakket med veninder eller venner om og han mener det er fuldt ud legalt, bare jeg opfører mig ordentligt... En dag lod jeg min telefon være hjemme fordi den var ved at sikkerhedskopiere.. Alligevel vidste han at jeg havde været ude af huset fra kl. 11-13 ca... Jeg var på gåben, så der kan ikke have været noget i bilen... Nu er min telefon til rep og jeg har lånt en gammel Nokia som kun kan ringe og sms´se, i morges på vej hjem fra job snakkede jeg med en ven, han ringede mig op og da jeg kom hjem fik jeg smidt i hovedet hvad vi har snakket om... Jeg ved godt det er fuldkommen forkert det han har gang i, men han har sagt han ikke stopper før jeg er flyttet, men hvad og hvordan gør han?? Jeg vil have det stoppet NU.. Med venlig hilsen den fortvivlede
Avatar billede madklub Guru
11. august 2016 - 22:20 #1
Rimelig syg stodder...
Han må nærmest have sat en privatdetektiv på dig.
Jeg ville kontakte politiet - brug ikke din telefon!
Avatar billede cgsdk Novice
12. august 2016 - 11:01 #2
Skynd dig at komme væk - og ja, jeg ville også kontakte politiet
Avatar billede FrkSmilla Praktikant
12. august 2016 - 12:28 #3
Jeg har flere bekende/venner hos politiet og de siger det burde være umuligt det han gør og uden beviser er det svært at foretage sig noget og det er han udemærket bevidst omkring ;O(
Avatar billede finb Ekspert
12. august 2016 - 13:44 #4
Besøg danner-huset, Kvindehuset Grevinde Danner har erfaring med den slags tosser, gå derhen eller spørg dem på:
https://danner.dk/
Avatar billede Thomas_NS78 Mester
31. august 2016 - 20:39 #5
kameraer og mikrofoner?

hvem siger at det er telefonen han overvåger :)
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2016 - 08:42 #6
enig med #5 - lyder mere på som om han har nogen webcams som lytter/kigger med...