Avatar billede skolevej321 Forsker
13. august 2016 - 13:24 Der er 1 kommentar

office 2007- icloud

Nyetableret pc der kører fint. Installeret office-pakken 2007 og alt kører i bedste stil.
Instaleret icloud fordi jeg har en iphone og kan se en fordel m.h.t til icloud og deraf mulighed for overførsel af data mellem telefon og pc.
Men men men mit adressekardotek - 550 adresse er forsvundet fra outlook 2007 - hvad gør jeg???
Jeg vil meget gerne reetablerer det - noget ligger på telefonen men ikke alt.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2016 - 04:33 #1
adresserne ligger i den famøse .WAB fil eller native outlook (aner jeg ikke)
der sku gerne væøre en .wab fil i mappen:
/users/navn/application data/roaming/noget med outlook/profiles

husk altid at have en sikkerhedskopi...