Avatar billede pwn Forsker
14. august 2016 - 09:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook til GMAIL i eet hug

Jeg vil gerne sende de mails jeg har liggende i Outlook til en GMAIL. Jeg kan selvfølgelige videresende én mail ad gangen, men findes der ikke en måde så jeg kan videresende alle mails eller alle mails i en undermappe til GMAIL?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2016 - 14:03 #1
hvis din emailkonto i outlook er sat til at bruge imap (og ikke pop3), så ligger der en kopi på serveren. I gmail kan du så blot tilføje din konto (stadig med imap data) og så kører de to synkront.

Er din konto sat til pop3, så har du kun data lokalt i outlook - men du kan oprette din gmail-konto i outlook (som imap) og så er det bare at trække mails fra den ene til den anden mappe.
Avatar billede pwn Forsker
20. august 2016 - 16:28 #2
Tak, det var metoden :-)