Avatar billede sirkejser Juniormester
15. august 2016 - 10:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min mail bringer spam og modtager en masse error beskeder

Hej.
Jeg har antivirus osv på min computer men det ser ud som om min mail smider spam ud. jeg får en masse "Mail delivery failed: returning message to sender" mails og ligende.

Jeg er faktisk i tvivl om det overhovedet er min mail fysisk der sender spam eller det er en der bruger den på anden vis.

Jeg kan smide en kildekode af en enkelt mail hvis der ønskes?

Er der et online værktøj der kan scanne min computer for noget mailware eller hvad det kan være der er skjult på min computer som Kaspersky ikke kan finde?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. august 2016 - 12:00 #1
kontakt din mail-udbyders teknisk support. De kan se, om det er fra din pc, deres server, eller noget udefra.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
15. august 2016 - 12:39 #2
Det er altid fornuftigt at scanne maskinen med MBAM (den gratis udgave):
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/