Avatar billede Jens Novice
17. august 2016 - 10:26 Der er 4 kommentarer

PC-værktøj

Hej
Jeg er i en mellemstor bygge- og anlæg-virksomhed, hvor jeg som en lille bi-opgave skal håndtere de bærebare computer der ikke er på netværket, men jeg mangler et værktøjsprogram på USB,(som f.eks. Norton utillities) som bruges til at optimere og fejlfinde på de bærebare, Findes dette og helst på dansk?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. august 2016 - 12:32 #1
Kører de samme OS (hvilket)?

Umiddelbart er værdien af "universalværktøjer", der udgiver sig for at kunne teste og optimere på den måde, ret begrænset. Jeg ville nok i stedet koncentrere indsatsen omkring de maskiner, hvor brugeren rent faktisk oplever et problem, de kan beskrive.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2016 - 12:58 #2
hvis det er fejl i windows, så se på http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
den skal IKKE købes - scroll lidt længere ned, og under 'portable' hent den ved 'direct download'. Pak programmet ud i en mappe på usb. Det skal helst køres i fejlsikret tilstand (pga svartider).
Se også på http://portableapps.com/apps/utilities det er programmer, der er ompakket, så de kan køres fra usb.
Avatar billede Jens Novice
17. august 2016 - 15:02 #3
vi bruger kun windows 7, 8 og 10
Avatar billede claes57 Ekspert
17. august 2016 - 15:21 #4
I har sikkert en licens til norton, så se også på http://portableapps.com/apps/utilities/portableapps.com_appcompactor
med den kan man selv pakke mange typer programmer, så de virker fra usb. Det svære ligger i, at få alle dele med over i pakken (jeg har ikke selv prøvet at lave en portable overhovedet).