Avatar billede Kim Nielsen Praktikant
18. august 2016 - 11:27 Der er 9 kommentarer

Registrering af medlemmer

Mangler et program der kan styre medlemmer i en forening og evt. et der samtidig kan holde styr på kontingent??

På forhånd tak.

P.S Er ikke særlig stærk bag en computer...
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
18. august 2016 - 11:51 #1
Du kan tage fat i Comasys (http://comasys.dk)

De har et hjemmeside system, hvor du snildt kan styre dine medlemmer i foreningen.
Ved ikke præcis hvor meget det nu ellers kan - men ved at du kan:
- Inddele medlemmer i grupper - med forskellige adgange
- Oprette medlemslister og hold - til deltagelser og aktiviteter
- Åbne for hold og arrangementer, som folk kan tilmelde sig og evt. betale for
- Have begynder hold og videregående hold som kræver man har været på begynderhold først
- Opkræve kontigent for medlemskab - og indmeldinger osv.
- håndtere udlejning/udlån af faciliteter og lokaler.

Det kan rigtigt meget - og synes det er en snak værd. - kender en der bruger det til hans forening og har set det brugt.. men har ingen ide om hvad det koster
Avatar billede terry Ekspert
18. august 2016 - 11:51 #2
you might be able to find a template here http://access-templates.com/access+2016.html
Avatar billede terry Ekspert
18. august 2016 - 11:59 #3
18. august 2016 - 12:27 #4
HEJ,

Jeg går ud fra at du vil have et som er delvis gratis, så du kan eksperimentere lidt selv .

http://www.foreningsprogram.dk/

Se lidt på den der,.

Har arbejdet lidt med det. Har gode erfaringer. Men blev for småt for mig (og mine).

Som begynderprogram er det fremragende (og så er det gratis !!!).

Kristian
Avatar billede Uvanga Ekspert
18. august 2016 - 17:40 #5
Hvis det skal koste gratis, er Libre Office et bud. I dette program findes der også en database, som er forholdsvis nem at bruge. Ellers kan et ganske almindelig Excel regneark også anvendes. Database giver dog umiddelbart et godt overblik, så nogen foretrækker dette.
Avatar billede Morten P. Praktikant
20. november 2016 - 17:54 #6
Hej, jeg har også været gennem denne vej. Har stort set prøvet alt fra wordpress, joomla og alverdens CMS systemer men ingen kunne rigtig bruges til vores formål. De er bare ikke forenings venlige. Så skal man selv kode hvis det skulle være, men det ville jeg ikke rode med dengang. Efter en lang og grundig søgen, faldt jeg over noget der hedder wildapricot, som jeg så valgte at afprøve. WOW! Den havde alt det vi skulle bruge til vores forening. Med alt fra kontingent betalinger, nyheder, medlems lister, events, forums og mm.

Prøv og søg på google: wildapricot membership

Håber det hjalp :)

Mvh
Morten
https://renco.dk/rengoering/
Avatar billede terry Ekspert
21. november 2016 - 09:46 #7
Have a feeling Kim never came back from his holidays in August ;-)
Avatar billede Uvanga Ekspert
21. november 2016 - 11:44 #8
Ja det kunne tyde på det. Eller også er det en simpel ligegyldighed overfor personer der bruger tid og kræfter på at hjælpe :-(((
Avatar billede Uvanga Ekspert
21. november 2016 - 11:51 #9
...det kan selvfølgelig have en naturlig forklaring, faldet i havnen, kørt over af en bus e.lign. ;-)