19. august 2016 - 00:35 Der er 3 kommentarer

Wifi problemer

Hey,

jeg har en MacBook Pro fra 2011, hvor jeg har udskiftet mit CD drev med en SSD. Derfor er den ikke langsom og jeg kan sagtens "holde den ud". Men det seneste halve årstid er den begyndt at ikke at kunne oprette forbindelse til WiFi. Dette er især gældende på mit studies wifi. Jeg har haft en til It-support på skolen 4-5 gange og de har givet op. Men fordi de stadig er hurtigt nok og kun har svært ved at oprette forbindelse til wifi, vil jeg gerne holde den i live endnu. Derfor vil jeg gerne skifte "netværkskortet" eller hvad det hedder i en Mac. Ved I hvad der hedder, så jeg kan finde det på ifixit.com
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. august 2016 - 08:33 #1
Jeg skiftede mit, netop i en Macbook Pro fra 2011, til en nyere udgave, så Knock også virker på den. Men du kan både få et netkort svarende til det originale og en nyere generation. Jeg bestilte i Kina og fik det indenfor en uges tid uden yderligere told m.v.

Sig til, hvis jeg skal finde leverandør m.v.?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. august 2016 - 08:36 #2
Der er faktisk en god artikel om en lignende fejl her, hvor det ikke var nødvendigt at skifte kortet:
http://warrantyvoidifremoved.blogspot.dk/2014/01/repairing-intermittent-wifiwireless-on.html
19. august 2016 - 12:29 #3
Tak for de hurtige svar. Jeg har lige glemt at skrive det en en 13", tænker det har lidt at sige. Men har prøvet mange de første step som de forslår i artiklen. Har dog ikke prøvet at installere et af de ældre systemer. Så tænker den sidste udvej er at udskifte netkortet :)