Avatar billede Larsen Praktikant
19. august 2016 - 13:17 Der er 3 kommentarer

ole_madsen

ole_madsen tak for svar. Jeg har prøvet at afinstallere og reinstallere mine apps. de ligger også fint tilgængelige. men når jeg vil åbne, kører pause musen bare lidt rundt og så bliver appen smidt ned på linien. Jeg blev af en app anbefalet at opgradere til Windows 8.1, men det virker åbenbart ikke. Er det bedre at opgradere til Windows 10?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2016 - 13:23 #1
Hvorfor ikke fortsætte i den tråd du startede?
Avatar billede Larsen Praktikant
19. august 2016 - 13:26 #2
fordi jeg er ny. jeg kunne ikke finde et sted at svare. men er det her jeg fortsætter?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2016 - 13:36 #3