Avatar billede svla Mester
20. august 2016 - 13:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilslutte Outlook kalender på HUAWEI telefon

Har en HUAWEI Y530-U00 telefon med Android-version 4.3.
På telefonens kalender er min kalender på min Gmail tilsluttet og fungerer fint,
Ydermere har jeg en outlookkonto/mail, under denne konto er der også en kalender.
Jeg vil helst bruge kalenderen på min Outlookkonto, men kan ikke på telefonen få kalenderen tilsluttet.
Er der en venlig mobiltelefon nørd som kan hjælpe mig på vej til hvorledes jeg får Outlookkalenderen tilsluttet telefonen
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2016 - 13:58 #1
Avatar billede svla Mester
20. august 2016 - 15:10 #2
Jeg bruger appén Outlook til og se på min  outlookmail
Men jeg vil gerne have Outlook kalenderen tilsluttet kalenderen som ligger på min telefon.
Når kalenderen fra Gmail kan tilsluttes kalenderen på telefonen, hvorfor kan jeg så ikke gøre det samme med outlookkalenderen ?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2016 - 16:13 #3
se i outlook-mail hvordan kontoen er sat op vedr servertype, port, sikkerhed og godkendelse - det skal være det samme i telefonens indstillinger.
Avatar billede svla Mester
20. august 2016 - 16:41 #4
Jeg prøver igen og få tilsluttet min Outlook kalender, og vender så til bage igen, men måske først i morgen.
Avatar billede svla Mester
10. november 2016 - 11:09 #5
Lukker, har ikk-e fået læst problemet