Avatar billede stabil Juniormester
22. august 2016 - 10:50 Der er 1 løsning

Nye disk og ekstra disk

Hey.

Jeg har en ældre stationær HP PC. I denne havde jeg en SSD disk og en gammel 1 GB Harddisk (til data).

SSD Disken døde. Jeg har købt en ny. Pillet den gamle ud. sat den nye på plads. Genetableret Windows og alt kører fint...

Undtaget: jeg kan ikke finde den gamle 1TB Harddisk længere (den hed E drev førhen) ... Nu er der kun det nye C Drev.  Når jeg går ind i BOOT Menuen, står den gamle disk der.. men jeg kan ikke finde din i min ny-installerede Windows 10 ?

What to do ?  :)
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2016 - 11:01 #1
Har du set i Diskhåndtering, om disken har et drevbogstav?
Windows tasten +X  Diskhåndtering.