Avatar billede Lone Thomsen Novice
23. august 2016 - 15:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Systemafbildning windows 7

Forsøger at lave en system afbildning (Windows 7) på mit D-drev. Bruger Verbatim DVD-R disketter, da det er de eneste jeg har hjemme. Har nu brugt 5 styks, og er ikke færdig endnu. Hver diskette rummer 5.7 GB, men jeg har ikke kunnet finde nogen steder, hvor mange GB en systemafbildning fylder. Er der nogen der kan hjælpe?
Og kan man genoptage en afbrudt systemafbildning?
(Jeg er 79 år, og er derfor absolut ikke vokset op med PC, men prøver at hænge på og lære, så godt jeg kan.)
Lone Thomsen
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. august 2016 - 18:38 #1
Hej, Lone.

  Godt at høre, at du har mod på det!
  En systemafbildning er en sekventiel proces, der IKKE kan afbrydes - gør man det, er det tilbage til Start.

  Størrelsen kan du få et indtryk af ved at trykke på [Win+E] => Marker "Denne computer" og se hvor meget, der er brugt af de(t) drev, du inkluderer i din backup.
Avatar billede Lone Thomsen Novice
25. august 2016 - 18:05 #2
Tak for hjælpen. Det lykkedes mig at færdiggøre systemafbildingen.