Avatar billede aleq Juniormester
23. august 2016 - 16:09 Der er 3 kommentarer

Bedste online butik til køb af custom build PC

Hej

Jeg vil gerne bestille en ny PC og leder derfor efter en pålidelig online forhandler. De skal have bred sortiment af hardware (jeg leder efter noget af det bedste)

Jeg vil helst have at de samler maskinen for mig og installerer Windows 7 på den, men hvis dét ikke kan lade sig gøre, så leder jeg bare efter en god kvalitets forhandler som jeg kan stole på.

På forhånd tak
Avatar billede aleq Juniormester
25. august 2016 - 09:41 #1
Nogen?
Avatar billede javad Mester
30. august 2016 - 16:43 #2
proshop.dk

computersalg.dk

https://www.mm-vision.dk/ for billiger psu and andre

køb helst intel cpu

nyeste gen grafik kort Rx 480, 1060, 1070 osv. (vis du vil købe brugte grafikkort fx 980, 980 ti, 960 gå med nvidia de bruger mindst strøm)

for ram er det lige meget så længe der er den type ram man skal bruge til sin cpu DDR4 DDR3 osv

kabinettet er også dit valg bare noget som passer til bundkortet og din psu

bundkort alt med den samme socket or understøttelse for den ram du vil bruge og
for det grafikkort du vil bruge

SSD/HDD/SDHH jeg vil anbefale en ssd på mellem 128 til 256 gb og en hardisk over 1tb (de er ret billige)

psu noget der har nok watts til at juice dit system op ca. 200-300 watt ekstra er anbefalet for stilhed. (brug pcpartpicker.com till at finde ud af det eller corsiars egen lomme regner)
Avatar billede javad Mester
30. august 2016 - 16:47 #3
ups forstod spørgsmålet forkert her er mit svar

https://www.mm-vision.dk/