Avatar billede Gekko05 Mester
25. august 2016 - 10:40 Der er 7 kommentarer

Outlook 2007- iphone

Hvordan overfører man kalender oplysninger fra Outlook 2007 til Iphone via kabel.
Gekko
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. august 2016 - 11:05 #1
Du har ikke mulighed for at forbinde direkte til din mailbox fra iPhone?
Avatar billede stjans Guru
25. august 2016 - 12:25 #2
Via Itunes ??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. august 2016 - 12:34 #3
Nej, ved at angive de samme kontooplysninger på din iPhone, som det der er indtastet i Outlook?

Her har du angivet kontonavn, adgangskode og nogle servernavne.
Avatar billede stjans Guru
25. august 2016 - 13:17 #4
Men det er da ikke via kabel ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. august 2016 - 13:36 #5
Helt rigtigt, men jeg forsøger at hitte ud af årsagen til at du netop ikke ønsker at (eller kan) benytte den mest hensigtsmæssige måde at gøre det på?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. august 2016 - 13:37 #6
...du KAN vel så alligevel sige, at det kan være via kabel, hvis du lader den forbinde til internet igennem din PC. På den måde bruger du hverken mobildata eller WiFi.
Avatar billede stjans Guru
25. august 2016 - 13:49 #7
Helt OK :-) P.S. jeg er ikke trådstarteren :-)

Jeg kan ikke udfra den første post se, om trådstarter har forsøgt Itunes (som alt andet lige vel er den nemmeste løsning) eller denne er fravalgt af en eller anden årsag - så vi er faktisk enige :-)