Avatar billede JOM Praktikant
25. august 2016 - 15:44 Der er 3 kommentarer

Summasumarum

Jeg har et firma med en kundegruppe - debitorer. Hvordan overfører jeg alle debitorer fra firma 1 til et nyoprettet firma 2, med samme identiske debitorgruppe? Jeg vil gerne undgå at skulle indtaste alle data fra firma 1 til firma 2.
Avatar billede ebea Ekspert
25. august 2016 - 16:55 #1
Det bedste sted at finde info, er måske nok hos firmaet bag Summasumarum. Der er en hel del support vejledninger, som nok rammer det du søger.

https://community.visma.com/da/softwaredk/Produkter/Visma-SummaSummarum/Vejledninger/
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
23. september 2016 - 12:00 #3
Summa gemmer sine kunder og leverandører i kartotek.dat, denskal du bare sammenkøre med det i ny regnskabs mappe