Avatar billede Oscar Zakarias Praktikant
25. august 2016 - 16:32 Der er 1 kommentar

Computer til programering og gaming søges

Jeg er en dreng på tolv år som skal købe en bærbar computer til omkring 5000 kr.  Den må gerne være brugt og skal kunne bruges til programmering og programmerne Gamemaker og Unity og spille CS:GO eller lignende.

Er der nogen forslag? For min mor og far ved ikke nok om det.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. august 2016 - 17:02 #1
Kravene til en computer for at kunne programmere er normalt ret beskedne, saa det er nok spil kravet som vil drive hardware kravene.