Avatar billede sismofytten Juniormester
25. august 2016 - 20:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kontakter

Når jeg vil tilføje en ny kontaktperson så bliver den oprettet på SIM kortet og jeg har ikke mulighed for at ændre dette til at det i stedet skal være på min google konto - hvor ændres denne default?
Avatar billede stjans Guru
26. august 2016 - 08:33 #1
Hvilken telefon har du ?
Avatar billede sismofytten Juniormester
31. august 2016 - 18:20 #2
oneplus 3
Avatar billede sismofytten Juniormester
31. august 2016 - 20:05 #3
Fandt ikke den rigtige løsning, men workarounden blev at importerer alle kontakter til min google konto og derefter slette SIM, Phone og Contacts kontiene. Men hvordan man egentlig ændre defaulten må i gerne byde ind med :-)