Avatar billede Sinan Praktikant
26. august 2016 - 22:44 Der er 1 kommentar

Netværksproblemer Lenovo

Jeg kan lige pludselig ikke komme på nettet. Når jeg køre en fejlfinding siger den:
Der er driver - eller hardwarerelaterede problemer med kortet Intel(R) Dual Band Wireless-AC 3165

Er der nogen der kan hjælpe med dette? Jeg tænker at der er noget galt med netværkskortet?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. august 2016 - 09:58 #1
Nu skriver du ellers fornemt, hvad netkortet hedder... - men ikke hvilken PC model du har.

Det oplagte er jo at hente den opdaterede driver hos Lenovo: http://support.lenovo.com/dk/da/GlobalProductSelector?C=1&TabName=Downloads&linkTrack

...Enten pr. en anden PC og flytte via en USB-stick, eller ved at sætte den på kablet net.