Avatar billede koburg Mester
28. august 2016 - 09:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ikoner og mapper kan ikke flyttes

Windows 10
Pludselig kan jeg hverken flytte ikoner eller mapper rundt på skrivebordet, hvad gør jeg?

Jeg har prøvet gendannelse men der er ikke noget tidligere at gendanne efter.
Jeg har højreklikket og klikket til og fra i de muligheder der var.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2016 - 09:27 #1
Prøv at højreklikke på ikonet, og tryk på esc. Prøv så at trække ikonet der hen du vil.
Kan du det?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2016 - 09:58 #2
Prøv at højre klikke et frit sted på Skrivebord og klik på vis hvis der er flueben i lås ikoner til skrivebord så jern det og sæt flueben i juster til gitter
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2016 - 09:59 #3
Jern skal være Fjern det
Avatar billede koburg Mester
28. august 2016 - 10:25 #4
Jeg har markeret den første der svarede som løsning, selv om det ikke var nødvendigt. Det var stadig sådan i går, da jeg slukkede maskinen, men her til morges kan jeg flytte det som jeg ønsker, meget underligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. august 2016 - 10:38 #5
Ok. Godt det virker igen. Får du problemer igen vender du blot tilbage :-)