Avatar billede cht22 Professor
29. august 2016 - 13:52 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Flere domains til samme server i Wordpress

Jeg har tilføjet følgende 2 linjer i wp-config.php for at gøre så hjemmesiden kan tilgås fra flere forskellige domains:

define('WP_SITEURL', 'http://' . $_SERVER['HTTP_HOST'] . '/wordpress');
define('WP_HOME', 'http://' . $_SERVER['HTTP_HOST'] . '/wordpress');

Men efter jeg har installeret plugin'et Polylang så forsøger den hele tiden at komme ind på localhost (adressen ændres i adresselinjen), hvis jeg skriver et af de and domain-navne.

Kan man løse dette problem selvom man bruger dette plugin eller er der et andet plugin der kan bruges?
Avatar billede JanJacob Novice
29. august 2016 - 15:45 #1
Der står ikke tilfældigvis noget om dette i Polylangs support/chat/forum?
Avatar billede cht22 Professor
29. august 2016 - 17:41 #2
Kunne ikke finde noget information om det Polylangs support/chat/forum. Men jeg har fået løst problemet.

I Wordpress plugin settings kan der vælges "URL modifications" og der skal der sættes hak ved "Hide URL language information for default language".
Avatar billede cht22 Professor
30. august 2016 - 10:38 #3
Det virker desværre ikke helt alligevel med Polylang og flere domains.