Avatar billede smartguy101 Juniormester
29. august 2016 - 15:04 Der er 3 kommentarer

Crawl af tegninger

Hej
For en virksomhed ønsker jeg at 'crawle' nettet for vores egne tegninger til nogle bildele.
Er det på nogen måde muligt? Altså kan maskinen søge på et navn, eller andet?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. august 2016 - 20:18 #1
Mon det kunne lade sig gøre at tage kontakt til uni og udfordre en gruppe studerende?
Avatar billede smartguy101 Juniormester
30. august 2016 - 07:58 #2
Tjoh, det kunne være en mulighed. Der findes ikke noget automatisk software, nogen evt. kunne foreslå? :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. august 2016 - 08:38 #3
Det er dels en meget kompleks opgave, dels ret omfattende at evaluere det, der kommer ud af sådan en "crawling", så det ville undre mig meget, om der var en hyldevare til det, endsige båndbredde og datakraft til det.