Avatar billede JHJ Juniormester
29. august 2016 - 18:14 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke åbne en video

Jeg har optaget min datters brudevals på android - og den kan ikke afspilles.
Jeg var den eneste som optog den, så det er meget meget ærgeligt.
Den viser filen som en: VID_20082016.mov.tmp    og fylder 362 mb.
-  Jeg har prøvet at omdøbe mov til mp4  men ligelidt hjælper det.
Hjælp mig please....  Jørgen
Avatar billede poko1 Ekspert
29. august 2016 - 18:43 #1
Jeg bruger Freemake den er meget nem at bruge.
http://www.freemake.com/download?id=FreemakeVideoConverter.exe
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. august 2016 - 19:02 #2
Den skulle nu meget gerne kunne afspilles uden konvertering.

Først og fremmest - prøv at lave en kopi (aldrig arbejde på originalen - sæt du laver en fejl), og kald den eks VID_20082016.mov - altså uden ".tmp".

Hvis ikke det kan gøre det, så prøv med en alternativ video-afspiller: http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede javad Mester
30. august 2016 - 16:31 #3
det er ikke videoen det er en "Temporary" fil find den rigtige film under VID_20082016.mov
vis du ikke kan finde den prøv at optage en anden video og send et link til mig (dropbox, onedrive osv.) som eksemple
Avatar billede JHJ Juniormester
30. august 2016 - 17:43 #4
https://www.dropbox.com/s/fy7bfwc6aazc71x/Brudevals.mov?dl=0

https://www.dropbox.com/s/xq4x152kqbt8pfm/VID_test.mp4?dl=0

Den øverste video er defekt - den nederste er en video optaget fra samme enhed
Hjælp mig - hvis det er muligt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. august 2016 - 19:01 #5
Jeg kommer til at give op -ingen af de video-repair programmer jeg har til rådighed kan genfinde noget som helst video i filen. Så selv om den ser ud til at være proppet med data, kan jeg ikke få noget ud af den.
Avatar billede javad Mester
31. august 2016 - 13:17 #6
prøver lige
Avatar billede javad Mester
01. september 2016 - 09:00 #7
downloader program nu burde være færdig om ca 30 min
Avatar billede javad Mester
01. september 2016 - 09:10 #8
desværre filen har ingen data i sig den er tom prøv med en hex tool for at se om alt er der, jeg kan ikke finde den mindste byte a film eller lyd i den fil. men prøv at finde den rigtige fil for jeg tror at du bare ikke kan finde den pga. det .tmp der var på den.

edit: du har ikke filmet filmen korrekt den var ikke blevet gemt desværre :(
husk altid at stoppe filmen korrekt, og kan du give mig moddelen på mobilen/kamera du brugte?
Avatar billede JHJ Juniormester
01. september 2016 - 09:27 #9
Ja så må jeg jo næsten give op. Tak for forsøgene.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
01. september 2016 - 13:03 #10
JHJ: Du skal IKKE bruge knappen "anmeldelse" til at svare med - det er kun til at klage over en fejl / et indlæg.

(coadmin har nu modtaget 3-4 indlæg ved en fejl)