Avatar billede lupin12 Mester
29. august 2016 - 18:37 Der er 4 kommentarer

Problemer med mus/touch ved markering af tekst.. Hjæælp!!!??

Hej,

Jeg har en lenovo yoga 3 computer, hvor der er sket noget med musen når jeg skal kopirer fra eksempelvis word.
Jeg har altid bare holdt venstre pegefinger på venstre side af musen, hvorefter jeg så har kørt min højre pegefinger vandret. Herved har jeg kunne kopirer en hvilken som helst tekst over i word eller powerpoint osv.
Dette virker ikke længere. Nogen som ved hvad jeg har kommet til at gøre???
Håber nogle kan hjælpe, tak på forhånd :)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2016 - 22:10 #1
Jeg forstår ikke din metode, men kan fortælle om min:
Venstreklik foran det du vil kopiere, træk musen mod højre, sådan at du markere det du vil kopiere. Slip venstre tast og tryk på højre, så står der kopier.
Hvis jeg ellers har forstået dit spørgsmål:-)
Avatar billede lupin12 Mester
29. august 2016 - 22:54 #2
Jeg bruger ikke extern mus men dem mus/pad computeren er født med, og det er netop det du beskriver som jeg tidligere har gjort men det virker ikke mere
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2016 - 08:56 #3
Ok mus/pad, den kan jeg ikke klare:-)
Avatar billede javad Mester
30. august 2016 - 16:27 #4
prøv med nogle shortcuts ctrl + c for kopiering og ctrl + v for sæt ind