Avatar billede blacks Mester
29. august 2016 - 19:21 Der er 3 kommentarer

remote til en small business server

Hej,

Har hidtil kunne koble op til min sb server, via www.remote.minwebside.com som er hostede hos goDaddy, men efter at have installeret en web kamera som kan tilgås ude fra, så er det web kameraet jeg fanger når jeg skriver www.remote.minwebside.com (minwebside er ikke korrekt navn).

En der har en ide om hvad der er gået galt???
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. august 2016 - 19:44 #1
Det er fordi webcam og server svarer på samme port.
Du skal have en af dem til at lytte/svare på en anden port.
Avatar billede blacks Mester
30. august 2016 - 13:07 #2
Nej, desværre webcameraet har altid kørt på port 33002, og det er bare et nyt kamera, på samme port og IP adresse som det gamle kamera der ikke konfliktede med min server.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
30. august 2016 - 13:50 #3
Så er vi nød til at se den redirect, der ligger på siden?