Avatar billede Laerke Praktikant
30. august 2016 - 20:48 Der er 4 kommentarer

Lenovo Computer starter ikke op, forbliver ved Logo.

Hejsa.
Det ligger sig sådan, at jeg har resettet hele min computer, og da jeg så installerede Windows 10 på den igen. Fungerede det fint i starten. Da den så startede op, forblev den ved Lenovo logoet. Jeg har forsøgt alt, og kan ikke få den til at virke.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2016 - 21:03 #1
Måske finde computeren ikke harddisken. Prøv, medens den booter op, at tappe med fingeren på F12 tasten. Så skulle du gerne se hvad computeren forsøger at starte op med. Og så kan du rette det hvis det er forkert.
Avatar billede Laerke Praktikant
30. august 2016 - 21:05 #2
Det virker dog ikke heller..
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2016 - 21:09 #3
Får du ikke en menu hvor der står CD-drev, harddisk osv.? Ellers prøv F1 og F2.
Avatar billede poko1 Ekspert
31. august 2016 - 07:13 #4
Lenovo har en spøjs Funktion Ved ned lukning noget der hedder Hybrid lukning og der kan man ved opstart ikke bruge F1 eller F12 Så hvis den ikke er rigtig lukket ned skal du fjerne både Batteriet og strømforsyningen og holde startknappen nede i 30 sec.
der efter sætte strøm til igen !! Nu burde du kunne bruge knapperne F1 og F12.