Avatar billede Uvanga Ekspert
31. august 2016 - 09:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gendan programmer

I forbindelse med et total nedbrud i min ASUS laptop PC, skete flg. :
#1 PC blev gendannet til fabriksindstillinger win8.1
#2 PC opdateret til win10
Men nu er mit access program væk. Kan dette program på nogen måde genskabes?
Word og excel er også forsvundet..
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. august 2016 - 09:48 #1
Nok ikke uden at geninstallere det.
Avatar billede poko1 Ekspert
31. august 2016 - 10:02 #2
Og hvis den har været Aktiveret med Windows 10 ville jeg nok installere det igen! Det er på trods af alt mindre krævende.
og hvem ved? måske kommer programmerne tilbage Hvis du opgraderer?
Avatar billede Uvanga Ekspert
31. august 2016 - 10:52 #3
De nævnte programmer er købt via et download link (e-gear.dk). Og jeg har desværre ikke koder for installation mere. Måske e-gear vil oplyse koder, det vil jeg prøve!
Ellers er der vel ikke andre muligheder end at købe programmer igen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
31. august 2016 - 11:47 #4
Du har ikke gemt den oprindelige købs-mail? - hvis du kan finde den, vil du enten kunne finde produktnøglerne, eller også bør e-gear kunne finde dem frem. Om de vil noget rent ud fra dit navn/mailadresse, tør jeg ikke spå om.

Og ellers har du ret - så er der ikke andre muligheder end at købe igen...
Avatar billede Uvanga Ekspert
31. august 2016 - 17:07 #5
Efter gennemsøgning af mine papirer, har jeg desværre ikke kunnet finde installations kode. Så  jeg prøver at kontakte e-gear.
#1 foreslog som den første geninstallation, så det er markeret som svar.
Tak for alle indlæg.