Avatar billede Slettet bruger
31. august 2016 - 13:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tom mappe som ikke er tom.

Jeg har programmet ScreenHunter på C-drevet.
På min interne backup HDD har jeg en mappe "ScreenHunter" hvor jeg gemmer de billeder jeg tager.
Jeg plejer at kunne åbne den mappe, men det kan jeg ikke mere, dvs. når jeg prøver, står der, at mappen er tom.
Men hvis jeg, med ScreenHunter, lægger et nyt billede ind, og lader SH. åbne mappen, ligger alle billederne der.
Jeg kan åbne alle de andre mapper på den disk, så hvorfor hævder windows at mappen er tom? Det er et helt nyt problem.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2016 - 13:48 #1
Ps. Jeg selv, system og Administrator har alle rettigheder.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2016 - 14:07 #2
Slettede folderen - overskrev den - oprettede folder med samme navn, og fik samme negative resultat.
Jeg oprettede en ny mappe, med nyt navn,  på samme HDD og det fungerer fint.
Mappen må åbenbart ikke mere hedde ScreenHunter?