Avatar billede PV56 Praktikant
03. september 2016 - 22:09 Der er 3 kommentarer

Problem med printer

Jeg har en Epson XP-402. Printeren er "låst". På displayet står "Recovery Mode", og jeg kan ikke få det væk og gang i printeren.
Avatar billede ebea Ekspert
03. september 2016 - 22:29 #1
Prøv at følge denne vejledning (opdatering af Firmware) til at afhjælpe din fejl.
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support/supDetail.jsp?infoType=FAQ&oid=224802&foid=252993
Avatar billede PV56 Praktikant
17. september 2016 - 23:26 #2
Jeg har fulgt ovenstående vejledning, og firmwaren er overført til printeren. Jeg skal afvente, at printeren slukkes automatisk, men den slukker ikke. Displayet står og blinker, og nu står der: ROM is not writable. Hvad gør jeg nu?
Avatar billede ebea Ekspert
18. september 2016 - 10:01 #3
Et eller andet siger mig, at du måske har uoriginale patroner siddende i printeren.
Hvis det er tilfældet, kan dette være årsagen til fejlen, og løses kun ved at bruge originale patroner.